Innstilt til Malaga – orkan i Bergen

Flere innlegg du kan lese...

7 kommentarer

  1. Marcus D sier:

    Hei.
    Er det noe problem å komme opp i lufta også i denne vinden?

    Jeg var for øvrig så heldig å vinne en drone i kalenderen din, men har enda ikke mottatt den. Har det skjedd en feil? 😉

  2. Julian sier:

    Det finnes en grense på hva man kan «operere» i.. 60 knop på take of men det er også en grengrense på cross wind (vind som treffer fra siden.) Der er grensen 32 eller 34 knop

    Grunnen er blant annet om flyet får ett vind kast fra side rett etter at hjulene har mistet kontakt med bakken så kan flyet bikke over og vingen treffe bakken.. Blant annet..

  3. Erik sier:

    Oi en flyblogg jeg ikke viste om, ser du jobber i Norwegian, favorittselskapet det. Har flydd ca 75-85 ganger. For det meste med Norwegian men også litt med SAS, Widerøe og KLM. Ble skuffa da ikke Norwegian fløy TRD-HRK (Kharkiv International Airport) Rosenborg/SAS chartern i november 2012 som forøvrig er den enste turen jeg har vært med Rosenborg utenfor Norge, Rosenborg tapte kampen 1-3 mot Metalist Kharkiv men jeg fikk opplevd tøff turbulens over Stockholm på vei nedover så jeg var fornøyd. Noen klager over dere crewet, jeg har forøvrig sett bort i fra noen som kanskje kan ha hatt en dårlig dag bare gode erfaringer med dere i Norwegian. Kommer tilbake til denne bloggen å leser mer.

    • FlyVerten sier:

      Hei Erik!

      Så hyggelig. Det er bare å komme innom veit du. Her er du alltid velkommen. Kan ikke by på kaker og kaffe, men jeg byr på opplevelser fra livet blant skyene :-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>